[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.6 Wykonać dowolną z następujących czynności, a następnie nacisnąć przycisk Odtwórz:" Aby odzyskać listę użytkowników, których przydzielono do projektu, zaznaczyć opcję Odtwórz użytkowników." Aby zachować te same przywileje dla każdego z przydzielonych użytkowników, zaznaczyć opcję Odtwórzprzydziały użytkowników." Aby dodać uwagi, wpisać je w pole tekstowe Komentarze.Aby utworzyć nową konfigurację kopii zapasowejNowe konfiguracje kopii zapasowych tworzy się w preferencjach projektu.Po utworzeniu nowej konfiguracji, stajesię ona ustawieniem domyślnym dla danego projektu.1 Zalogować się do programu Version Cue Administration.2 Kliknąć kartę Projekty.3 Wybrać nazwę projektu, dla którego ma zostać utworzona nowa konfiguracja kopii zapasowej.4 W sekcji Konfiguracje kopii zapasowej na stronie Edytuj właściwości nacisnąć przycisk Nowa.5 Wpisać nazwę konfiguracji kopii zapasowej w pole tekstowe Nazwa konfiguracji.6 Z listy Dołącz wybrać opcje określające, co ma zawierać kopia zapasowa: "Pliki" (zawsze zaznaczone); "Wersjeplików projektu", aby wykonać kopię wszystkich wersji plików, "Metadane projektu", aby wykonać kopię osadzonychinformacji, wprowadzonych w aplikacjach Adobe Creative Suite, oraz "Użytkownicy/Przydziały użytkowników", abywykonać kopię zapasową informacji o użytkownikach i ich uprawnieniach w projekcie.7 (Opcjonalnie) W polu tekstowym Komentarze można wpisać uwagi dołączane do pliku kopii zapasowej.8 Jeżeli kopia zapasowa ma być wykonywana automatycznie, wybrać jedną z opcji z menu Powtórz (jeżeli procedurakopii zapasowej ma być uruchamiana ręcznie, wybrać opcję Nie powtarzaj).9 Nacisnąć przycisk Zapisz, aby zapisać nową konfigurację i wyświetlić listę wszystkich konfiguracji kopiizapasowych.ADOBE PHOTOSHOP CS2 175Podręcznik użytkownikaAby utworzyć kopię zapasową wszystkich danych w przestrzeni roboczej Version CueCo pewien czas trzeba wykonywać kopię zapasową projektów w przestrzeni roboczej Version Cue.Zamiastkopiować jeden projekt po drugim, można utworzyć kopię zapasową całej przestrzeni roboczej Version Cue.Tworząc taką kopię można również przenieść całą przestrzeń roboczą z jednego komputera na drugi.Odtworzeniekopii zapasowej przestrzeni roboczej Version Cue spowoduje, że wszystkie dane bieżące w przestrzeni, w tymprojekty, pliki i wersje, zostaną zastąpione przez odtwarzaną kopię.Kopie zapasowe przestrzeni roboczej sązapisywane w domyślnym folderze Kopie zapasowe, który znajduje się w folderze aplikacji Version Cue.1 Zalogować się do programu Version Cue Administration.2 Kliknąć kartę Zaawansowane i nacisnąć przycisk Kopia zapasowa danych Version Cue.3 Aby dodać uwagi dotyczące kopii przestrzeni roboczej, wpisać je w pole tekstowe Komentarze.4 Kliknąć na Zapisz.Po zakończeniu tworzenia kopii zapasowej nacisnąć przycisk OK, aby wyświetlić listęwszystkich kopii zapasowych przestrzeni roboczych.Aby zastąpić projekt poprzednią kopią zapasowąAby zastąpić bieżące projekty w przestrzeni roboczej Version Cue ich wcześniejszą wersją, należy najpierwodtworzyć kopię zapasową.Podczas wykonywania tej procedury program Version Cue Administrationautomatycznie się wyłącza.Należy więc ponownie uruchomić Version Cue w nadrzędnej przestrzeni roboczej.Niemożna tego przeprowadzić zdalnie.1 Zalogować się do programu Version Cue Administration.2 Kliknąć kartę Zaawansowane i nacisnąć przycisk Administruj kopiami zapasowymi.3 Kliknąć nazwę kopii, która ma zostać odtworzona.Nacisnąć przycisk Odtwórz.Przestrzeń robocza Version Cuewyłączy się.Zamknąć przeglądarkę.(Ikona Version Cue na pasku zadań wskazuje, że środowisko to zostałowyłączone.)4 Włączyć przestrzeń roboczą Version Cue.5 Zalogować się do programu Version Cue Administration.Użytkownicy i uprawnieniaTworzenie i edytowanie kont użytkownikówWszyscy użytkownicy, którzy mają identyfikator i hasło do Version Cue (z wyjątkiem tych, których poziom dostępuustawiono na "Brak") mogą zalogować się do programu Version Cue Workspace Administration.Jednak zadania,jakie mogą tam wykonać, zależą od uprawnień przypisanych do ich identyfikatorów.Edytując identyfikatory istniejących użytkowników, można ograniczyć ich dostęp do projektów.Aby jeszcze bardziejograniczyć dostęp do projektu, można utworzyć nowe identyfikatory użytkowników i przypisać je to tego projektu.Utworzenie nowych identyfikatorów zapewnia najwyższy poziom kontroli nad projektem.Uwaga: Nowe identyfikatory mogą tworzyć tylko użytkownicy o uprawnieniach administratora systemu.ADOBE PHOTOSHOP CS2 176Podręcznik użytkownikaNie trzeba tworzyć i przydzielać identyfikatorów użytkowników, aby umożliwić innym dostęp do swojego projektui przestrzeni roboczej Version Cue z aplikacji Creative Suite oraz WebDAV, o ile tylko przestrzeń tę skonfigurowanow narzędzi Version Cue Administration jako widoczną dla innych.Użytkownicy muszą po prostu znajdować się wtej samej podsieci lub łączyć się z przestrzenią roboczą Version Cue za pomocą jej adresu IP bądz DNS oraz numeruportu.Gdy użytkownik otworzy przestrzeń roboczą Version Cue, nie logując się za pomocą identyfikatora VersionCue, to do listy użytkowników w przestrzeni dodany zostanie automatycznie identyfikator, z jakiego użytkownik tenkorzysta na swoim komputerze.Hasło pozostanie puste.Jeżeli przestrzeń roboczą Version Cue skonfigurowano tak, że dostęp zyskali tylko istniejący użytkownicy, trzebautworzyć identyfikatory użytkowników Version Cue, aby umożliwić innym użytkownikom Creative Suite orazWebDAV dostęp do swoich projektów w przestrzeni Version Cue.Aby utworzyć nowe identyfikatory użytkowników Version CueDo utworzenia nowych identyfikatorów użytkownika w przestrzeni roboczej Version Cue konieczne są uprawnieniaadministratora systemu.1 Zalogować się do programu Version Cue Administration.2 Wykonać jedną z następujących czynności:" Na stronie głównej kliknąć Dodaj użytkownika." Kliknąć kartę Użytkownicy i nacisnąć przycisk Nowy.3 W ramce Nowy użytkownik wybrać z rozwijanego menu Poziom dostępu, jaki otrzyma użytkownik:Brak Użytkownik nie ma dostępu do programu Version Cue Workspace Administration.Może jednak korzystać zprojektów Version Cue, posługując się aplikacjami Adobe Creative Suite.Użytkownik Nadaje użytkownikowi pewne uprawnienia administracyjne, takie jak wyświetlanie informacji oinnych użytkownika, tworzenie nowych projektów oraz tworzenie i odtwarzanie kopii zapasowych.Administrator systemu Użytkownik otrzymuje pełne uprawnienia.4 Wpisać nazwę użytkownika w pole tekstowe Nazwa użytkownika
[ Pobierz całość w formacie PDF ]